Завдання виховної роботи
· Формування національної свідомості і людської гідності
· Формування політичної і правової культури.
· Формування усвідомлення взаємозв'язку між індивідуальними правами та свободами і громадською відповідальністю.
· Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування власної світоглядної позиції.
· Утвердження принципів загальнолюдської моралі, виховання поваги до інших культур і традицій.
· Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, формування соціальної активності і професійної компетенції.
· Формування екологічної культури учнів, розуміння необхідності гармонійних відносин з природою.
· Розвиток естетичних потреб і почуттів, охорона і зміцнення фізичного, психічного здоров'я учнів.
· Формування загальношкільного колективу на засадах учнівського самоврядування.
Виховний процес в школі ґрунтується на відкритому діалозі педагога і дитини, що створює оптимальні умови для розвитку позитивної мотивації до навчання, формує якості особистої відповідальності, спрямовує до розвитку творчого потенціалу. Таким чином, педагоги разом з учнями реалізують технологію побудови збагаченого освітнього середовища. Для досягнення поставленої мети були виявлені чинники і створені сприятливі умови для самореалізації особистості в шкільному середовищі, відібрані ефективні методи та форми роботи як з колективом учнів, так і з кожною особистістю. Виховна діяльність у парадигмі особистісної орієнтованого гуманістичного виховання полягає в гармонійному розвитку людини, в її успішній соціалізації. Пріоритет – особистість дитини, її справжні переживання й почуття мають бути найважливішими для педагога. Основною функцією педагога як суб’єкта виховного процесу є забезпечення умов для самореалізації, самодіяльності, самоврядування й творчого розвитку особистості учня. Виховна робота у загальноосвітніх навчальних закладах міста проводиться за такими розділами:
· Правове , моральне виховання.
· Патріотичне виховання.
· Здоровий спосіб життя; фізичне виховання, екологічне виховання
· Трудове виховання і профорієнтація
· Художньо – естетичне виховання
· Родинно – сімейне.
· Учнівське самоврядування.
Коментарi