На формування якісно нового педагога налаштована вся система науково-методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об’єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога, бо саме під час засідань МО, навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу удосконалення педагогічної майстерності вчителя, відбувається педагогічне зростання вчителя.
Основними завдання природничого циклу:
1. Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.
2. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.
3. Впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничого циклу.
4. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.
5.Використання інноваційних форм, методів, прийомів навчання в педагогічній діяльності;
6.Вдосконалення роботи з учнями шляхом використання інноваційних технологій;
7.Розвивати пізнавальні здібності в учнів;
8.Робота з обдарованими дітьми;
9.Формування в учнів навичок самоосвіти, творчості і пошуку.
10.здійснення індивідуального підходу і диференціацію навчання.
Коментарi