/Files/images/vistavka_-_testafeta/Безымянный.png

1.Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність учителів

1.1. «Розвиток творчої особистості в умовах НВК» програма роботи з обдарованими дітьми в Ірпінському НВК «Школа І-ІІ ступенів – Коцюбинський гуманітарний ліцей» Ірпінської міської ради Київської області у 2013-2018 навчальних роках.Автори: Т. А. Нетяга, В. П. Баран.

1.2. Модель сучасного вчителя профільного навчального закладу як конкурентоспроможного фахівця.Автор: Л. Р. Городиська.

1.3. Теоретичні аспекти актуальних питань з виховної роботи.Автор: Т. Я. Дзевульська.

Система виховних заходів щодо формування духовності, національно свідомої особистості.

Автор: К. А. Наумейко.

1.4. Види контролю як дидактичний засіб забезпечення ефективності навчання, формування компетенцій учнів у профільному навчальному закладі. Автор: Т. О. Волга.

1.5 Літературний вернісаж.

Збірка творчих робіт учнів 7класу”Зима.. Весна… Літо...

2. Сучасні підходи до викладання

2.1. Безсполучникове складне речення ( розробки уроків для учнів 9 класу).

Автор: К. А. Наумейко.

2.2. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках російської мови.

Автор: О. В. Оробчук.

2.3. Використання творів українських художників у процесі вивчення української мови.Автор: Л. Р. Городиська.

2.4. Система завдань дослідницького характеру як елемент розвитку пізнавальної та творчої діяльності учнів. Українська література – 10-11 клас.

Автор: Л. Р. Городиська.

2.5. Розвиток творчої особистості, високої мовної культури, національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури.

Автор: Л. Р. Городиська.

2.6. Система тестів для оцінювання рівня знань з української мови і літератури учнів 10 класу (Профільний рівень).Автор: К. А. Наумейко.

2.7. Система тестів для оцінювання рівня знань з української мови учнів 8 класу (Поглиблене вивчення).

Автор: К. А. Наумейко.

2.8. Система тестів для оцінювання рівня знань з української мови і літератури учнів 5 класу.

Автор: К. А. Наумейко.

2.9. Цикл уроків повторення з алгебри для 9 класу з використанням інтерактивних технологій (з теоретичним обґрунтуванням. Автор: Т. А. Нетяга.

2.9. Нестандартні уроки та виховні заходи з математики. Автор: В. І. Апшай.

2.10. Завдання для оцінювання рівня знань з математики учнів 5-9 класів. Автор: В. І. Апшай.

2.11. Дидактичні матеріали. Алгебра – 7 клас.

Автор: В. І. Апшай.

2.12. Уроки на тему «Системи лінійних рівнянь з двома змінними». Автор: В. І. Апшай.

2.13. Збірник задач для підготовки до математичних олімпіад учнів 6-7 класів.Автор: В. І. Апшай.

3. Аналітичні матеріали

3.1. Інформація про стан методичної роботи У Коцюбинському гуманітарному ліцеї у 2012/2013 навчальному році.

Автор: В. П. Баран.

3.2. Інформація про стан методичної роботи у Коцюбинському гуманітарному ліцеї у 2011/2012 навчальному році.

Автор: В. П. Баран.

3.3. Моніторинг участі учнів Коцюбинського гуманітарного ліцею у творчих конкурсах, олімпіадах та конкурсі-захисті МАН у 2011/2012 навчальному році.

Автор: В. П. Баран.

4. Участь у конкурсі “Учитель року 2014”

4.1. Матеріали опису досвіду лауреата міського конкурсу “Учитель року 2014”,учителя початкових класів Грінчак Світлани Петрівни

“Формування громадянської свідомості та отримання патріотичної освіти у навчальній діяльності молодших школярів відповідно до компетентнісного та особистісно зорієнтованого підходів з використанням традиційних та інноваційних форм і методів навчання.”

/Files/images/vistavka_-_testafeta/IMG_3882.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 457

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.