1.Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність учителів
1.1. «Розвиток творчої особистості в умовах НВК» програма роботи з обдарованими дітьми в Ірпінському НВК «Школа І-ІІ ступенів – Коцюбинський гуманітарний ліцей» Ірпінської міської ради Київської області у 2013-2018 навчальних роках.Автори: Т. А. Нетяга, В. П. Баран.
1.2. Модель сучасного вчителя профільного навчального закладу як конкурентоспроможного фахівця.Автор: Л. Р. Городиська.
1.3. Теоретичні аспекти актуальних питань з виховної роботи.Автор: Т. Я. Дзевульська.
Система виховних заходів щодо формування духовності, національно свідомої особистості.
Автор: К. А. Наумейко.
1.4. Види контролю як дидактичний засіб забезпечення ефективності навчання, формування компетенцій учнів у профільному навчальному закладі. Автор: Т. О. Волга.
1.5 Літературний вернісаж.
Збірка творчих робіт учнів 7класу”Зима.. Весна… Літо...
2. Сучасні підходи до викладання
2.1. Безсполучникове складне речення ( розробки уроків для учнів 9 класу).
Автор: К. А. Наумейко.
2.2. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках російської мови.
Автор: О. В. Оробчук.
2.3. Використання творів українських художників у процесі вивчення української мови.Автор: Л. Р. Городиська.
2.4. Система завдань дослідницького характеру як елемент розвитку пізнавальної та творчої діяльності учнів. Українська література – 10-11 клас.
Автор: Л. Р. Городиська.
2.5. Розвиток творчої особистості, високої мовної культури, національної свідомості учнів на уроках української мови та літератури.
Автор: Л. Р. Городиська.
2.6. Система тестів для оцінювання рівня знань з української мови і літератури учнів 10 класу (Профільний рівень).Автор: К. А. Наумейко.
2.7. Система тестів для оцінювання рівня знань з української мови учнів 8 класу (Поглиблене вивчення).
Автор: К. А. Наумейко.
2.8. Система тестів для оцінювання рівня знань з української мови і літератури учнів 5 класу.
Автор: К. А. Наумейко.
2.9. Цикл уроків повторення з алгебри для 9 класу з використанням інтерактивних технологій (з теоретичним обґрунтуванням. Автор: Т. А. Нетяга.
2.9. Нестандартні уроки та виховні заходи з математики. Автор: В. І. Апшай.
2.10. Завдання для оцінювання рівня знань з математики учнів 5-9 класів. Автор: В. І. Апшай.
2.11. Дидактичні матеріали. Алгебра – 7 клас.
Автор: В. І. Апшай.
2.12. Уроки на тему «Системи лінійних рівнянь з двома змінними». Автор: В. І. Апшай.
2.13. Збірник задач для підготовки до математичних олімпіад учнів 6-7 класів.Автор: В. І. Апшай.
3. Аналітичні матеріали
3.1. Інформація про стан методичної роботи У Коцюбинському гуманітарному ліцеї у 2012/2013 навчальному році.
Автор: В. П. Баран.
3.2. Інформація про стан методичної роботи у Коцюбинському гуманітарному ліцеї у 2011/2012 навчальному році.
Автор: В. П. Баран.
3.3. Моніторинг участі учнів Коцюбинського гуманітарного ліцею у творчих конкурсах, олімпіадах та конкурсі-захисті МАН у 2011/2012 навчальному році.
Автор: В. П. Баран.
4. Участь у конкурсі “Учитель року 2014”
4.1. Матеріали опису досвіду лауреата міського конкурсу “Учитель року 2014”,учителя початкових класів Грінчак Світлани Петрівни
“Формування громадянської свідомості та отримання патріотичної освіти у навчальній діяльності молодших школярів відповідно до компетентнісного та особистісно зорієнтованого підходів з використанням традиційних та інноваційних форм і методів навчання.”
Коментарi