/Files/photogallery/znaty_vmity_diyany.jpg На формування якісно нового педагога налаштована вся система науково-методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації професійної майстерності кожного вчителя. Тому можна визначити, що робота методичного об’єднання займає важливе місце в підвищенні професійної компетентності педагога, бо саме під час засідань МО, навичок самоаналізу своєї діяльності, що сприяє активізації й прискоренню процесу удосконалення педагогічної майстерності вчителя, відбувається педагогічне зростання вчителя.

Основними завдання природничого циклу:

1. Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти.
2. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.
3. Впровадження комп’ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничого циклу.
4. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.

5.Використання інноваційних форм, методів, прийомів навчання в педагогічній діяльності;

6.Вдосконалення роботи з учнями шляхом використання інноваційних технологій;

7.Розвивати пізнавальні здібності в учнів;

8.Робота з обдарованими дітьми;

9.Формування в учнів навичок самоосвіти, творчості і пошуку.

10.здійснення індивідуального підходу і диференціацію навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.